16 stycznia 2018

Drewno-kamień. Rustykalna kompozycja

Na moim blogu nie pierwszy raz pokazuje Wam prace mojego Taty :)  Tata jest autorem mnóstwa fajnych rzeczy, których jeszcze nie wstawiałam na bloga i również tych które tutaj pokazałam - m.in. rama do lustra czy koszyczki :) Tym razem pokaże obrazy zrobione z drewna z dodatkiem kamieni! Mam nadziej, że przypadną Wam do gustu!

Obrazy można zawiesić na ścianie lub położyć na regale! 
Wymiary to ok 35 cm x 20 cm. 







Obrazy wykonane są z deski sosnowej odbarwionej przez naturę.  Jednym z głównych elementów są zwierzęta ze sklejki. Dodatkowo dodano - znalezione przypadkiem - kawałek skały i kawałek gałęzi sosnowej ze zrębu! :) 

Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem to można je znaleźć na DaWanda lub napisać do mnie na: komodapomyslow@gmail.com lub przez formularz kontaktowy na blogu :)

1 komentarz:

  1. Piękne obrazy. Kamień i drewno jako w 100% naturalne materiały, komponują się ze sobą doskonale i to na każdej płaszczyźnie. Nie tylko drobnych dekoracji, ale też dotyczy to większych inwestycji budowlanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)