8 marca 2017

Jak wciąć otwór pod okrągły zlew ?

Nowy blat został zrobiony na zamówienie przez stolarza. Jednak w blacie trzeba było wyciąć dwa otwory, a stolarz taką dodatkową usługę wycenił na 60 zł od otworu. Dlatego postanowiliśmy to zrobić sami :) O ile z płytą gazową poszło nam szybko i sprawnie tak na zlew poświęciliśmy więcej czasu.



Jak wciąć otwór pod okrągły zlew ?




Na początku ustaliłam środek okręgu, wkrętarką zrobiłam dziurę przez którą przeciągnęłam sznurek. Na końcu sznurka przywiązałam ołówek. Długość sznurka to promień okręgu. Naciągając sznurek rysujemy okrąg :) Wycinamy wyrzynarką!









Otwór pod baterię został wycięty za pomocą wiertarki wiertłem piórkowym.



 Całą metamorfozę kuchni znajdziesz TUTAJ
Porady nt malowania mebli szukaj TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)