10 stycznia 2018

Filiżanka dla Super Szefowej [1]

Na specjalne zamówienie powstała w ostatnim czasie piękna filiżanka dla Pani Basi - Super Szefowej!



Taka spersonalizowana filiżanka lub kubek jest świetnym pomysłem na niezobowiązujący prezent np. dla szefa :) 






Wszystkie moje kubki znajdziesz TUTAJ lub na Pinterest - koniecznie zobacz bo jest w czym wybierać!



 Jeśli chcesz zamówić taką filiżankę lub kubek napisz do mnie na:
komodapomyslow@gmail.com

lub za pomocą formularza dostępnego na blogu :)

4 komentarze:

  1. Świetny :) szkoda, że nie mam szefowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kubku/filizance może być każdy napis jaki sobie wymyślisz:)

      Usuń
  2. Dzień dobry! W jakiej cenie jest kubek z napisem? Jak dlugo czeka się na realizację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od personalizacji. Czas na wykonanie to ok 4 dni :) po więcej szczegółów napisz do mnie maila albo wiadomość na fb:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! :)