11 stycznia 2015

Liściasta rama do lustra

Jeżeli masz w domu starą ramę i chcesz ja wyrzucić to nie rób tego! 
Nasze stare lustro miało zwykłą ramę z desek. Wystarczyło trochę chęci i powstała oryginalna ozdoba.

Jak to zrobiłam:


Ramę pomalowałam białą farbą
Ze starego sztucznego kwiatka zrobiłam gałąź (można też użyć prawdziwej gałązki)
Liście są zrobione z grubego kartonu i pomalowane farbą.
Gałąź przybiłam do ramy małymi gwoździami
Liście przykleiłam klejem

Rama była robiona już jakiś czas temu i niestety nie mam zdjęcia jak wyglądała przed.



Pięknie zdobi ścianę w korytarzu.






Liściastą ramę zgłosiłam do wyzwania na:

i zostałam wyróżniona :) 
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/12/wyniki-wyzwania-goscinnej-projektantki.html?showComment=1451339817268#c2272644859090361890
Dziękuję :) :) :) 
Bardzo się cieszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)