16 listopada 2016

Przedpokój - Przed i Po

Przedpokój jest pierwszym pomieszczeniem, które widzimy po wejściu do mieszkania. Na pewno nie można zapomnieć o tym wnętrzu podczas remontu! Dlatego  końcem wakacji postanowiliśmy odnowić Nasz :) 


Od decyzji do realizacji trochę czasu minęło. Długie i burzliwe dyskusje na temat koloru ścian nie miały końca. Jak widać na zdjęciach doszliśmy do porozumienia! Tak oto powstały paski ;) 

Choć nie jest to duże pomieszczenie to wymagało sporo pracy. Na ścianie została położona gładź. Drzwi i meble zostały przemalowane na biało, a siedzisko na ławce dostało nowe życie :) Całość zdobią piękne drewniane 18 centymetrowe listwy i sztukateria przy suficie. 






Przedpokój zrobił się jasny, a żółty kolor rano pobudza do życia :) 



Jak zrobiłam pikowanie? Odpowiedz znajdziesz TUTAJ

Jaką farbą pomalowałam meble? Odpowiedz znajdziesz TUTAJ

Przemiana ławki jest TUTAJ

8 komentarzy:

  1. przedpokój naprawdę zyskał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Jeszcze fajnie by było podłogę zmienić ale był to jeden z tych remontów gdzie niskie koszty były najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o podpowiedź w jaki sposób odnowiła Pani drzwi. Jaką farbą zostały pomalowane?
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzwi w mieszkaniu są drewniane, zostały pomalowane matową emalią alkidową do drewna i metalu Jedynka - taka samą którą malowałam szafkę na buty i ławkę -->
    http://komodapomyslow.blogspot.com/2016/08/jak-przemalowac-drewniane-meble-proba.html
    Zasada malowania jest taka sama jak przy malowaniu szafki lub mebli kuchennych:
    http://komodapomyslow.blogspot.com/2017/01/jak-pomalowac-meble-kuchenne.html
    Na początek drzwi należy dobrze wymyć. Ja myłam wodą z płynem do naczyń. Następnie zmatowić papierem ściernym, a ubytki uzupełnić szpachlą do drewna. Później drzwi należy wytrzeć z kurzu i przetrzeć benzyną ekstrakcyjną. Tak przygotowane meble można już malować :) Ja malowałam Jedynką matową, ale do wybory są jeszcze farby tikkurili (szczegóły w poście z kuchnią). Mam nadzieje że choć trochę pomogłam, jeśli coś jeszcze potrzebujesz wiedzieć śmiało pisz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję:)! na wiosnę planuję odnowić wszystkie drzwi w domu. nie chcemy wymieniać bo są jeszcze ok,ale potrzebują nowego ducha:)pokażę mężowi Twój sposób, pogadamy,a w razie wątpliwości pozwolę sobie napisać. Mam nadzieję, że będziesz tutaj zaglądać:) pozdrawiam i dziękuję, Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma problemu :)
    Jakbyś się zdecydowała na farbę Jedynki to ma duży wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ta biała szafeczka na buty w przedpokoju? Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie wiem :( szafka była w mieszaniu jak się wprowadziliśmy, ale wydaje mi się że może to być jakiś stary model IKEI. wcześniej była w kolorze drewna ale ją przemalowałam :) http://komodapomyslow.blogspot.com/2016/08/jak-przemalowac-drewniane-meble-proba.html

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! :)