26 sierpnia 2016

Ławka - przed i po

W poprzednim poście pokazywałam jak zrobiłam pikowanie siedziska, które już teraz jest na odświeżonej ławce :) 




Zobaczcie koniecznie jak teraz wygląda  :) 


Ławkę przemalowałam emalią alkidowa w ten sam sposób co szafkę na buty


Ławka ma dużo szczebli i miejsc gdzie ciężko było się dostać papierem ściernym i później wałkiem. Dlatego większość część malowałam pędzlem. Bałam się, że w tych miejscach gdzie nie było idealnie zmatowione farba nie będzie się trzymać, a tam gdzie malowałam pędzlem będzie widać, że warstwa farby jest grubsza.  Jednak wyszło idealnie :) I podobnie jak z szafką na ławce widać strukturę drewna :) 


 Ławka miała dużo ciemnych sęków. Farba zakryła je idealnie.








Teraz czas na remont przedpokoju! Meble mamy już gotowe :) 





Jak zrobiłam pikowanie możecie zobaczyć -->  TUTAJ

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny! :)