24 grudnia 2015

Pakowanie prezentów - śnieżynki i bileciki

Bileciki, tagi, zawieszki, etykiety prezentowe - jak zwał tak zwał, ale w tym roku je pokochałam :) 

Bileciki są świetnym uzupełnieniem przy pakowaniu prezentów. Zobaczcie moje propozycje :) 


Jako baza oczywiście brązowy papier  i wstążka. Dodałam papierową śnieżynkę, parę filcowych ozdób, czekoladowe kulki i bilecik.










W internecie, aż roi się od darmowych, gotowych do wydruku prezentowych etykiet. Poszukaj takich które tobie będą się najbardziej podobać. Ja swoje widoczne na zdjęciach znalazłam tu i tu :) Jeśli nie masz drukarki to proponuje wziąć karton, nożyczki, kolorowe flamastry i stworzyć własne unikalne bileciki! 


Więcej prezentowych inspiracji znajdziecie tutaj! Zapraszam!




Świąteczne opakowania zgłosiłam do wyzwania na:
http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/12/kolory-grudnia.html

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)