13 grudnia 2015

Choinki na patyku

Kolejna porcja świątecznych choinek - tym razem na patyku ;) 



Ja tradycyjnie wykonałam je w kolorze zielonym, ale kolorowe wyglądałyby równie oryginalnie :) 


Co potrzebujemy do ich wykonania:

  • filc
  • patyk do szaszłyków
  • nożyczki
  • koraliki
  • dziurkacz rewolwerowy



Jak to zrobiłam:

Filc pocięłam w paski, następnie w prostokąty, a na końcu w "liście" w różnych rozmiarach.

Na środku zrobiłam dziurkaczem dziurkę.

Na patyk nabiłam zielony koralik, następnie wycięte "liście" z filcu - od największego do najmniejszego. Koniec patyczka również zakończyłam koralikiem.

Choinki można ozdobić większą ilością koralików, guzików itp.,ale ja zdecydowałam się na minimalizm i dodałam tylko czerwona wstążkę.







Takie choinki możesz wbić w kwiatka lub w specjalną podstawę - ja użyłam zwiniętej na styropian zielonej wstążki.


Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)