11 grudnia 2014

Wieniec z materiału

Miały być figurki z masy solnej, ale że w domu brakowało soli, a pogoda nie sprzyjała wieczornym spacerom do spożywczego to wyszedł wieniec :) Ciastem pobawię się w weekend :)

Miałam w jednej z szuflad kawałek weluru,  z którym nie wiedziałam co zrobić, bo był to długi, ale wąski kawałek. Po krótkim czasie wpadł mi do głowy pomysł na wieniec.


Co potrzebujemy:



  • kawałek materiału z którego zrobimy podstawę wieńca - ja wzięłam nową ścierkę, którą przecięłam na pół*
  • watę do wypchania wieńca
  • długi ale wąski kawałek materiału (ja miałam zielony welur), ale równie dobrze można użyć szerokiej wstążki
  • nożyczki
  • igle i nitkę
  • gadżety do ozdoby wieńca - ja zrobiłam je z filcu 
*zamiast szyć podstawę wieńca i wypychać watą można użyć okręgu ze styropianu i owinąć go wstążka.


Jak to zrobiłam:

Zszyłam kawałek materiału, wypchałam go watą i złączyłam.

Owinęłam całość materiałem


Przyszyłam ozdoby



Gotowe i prezentuje się bardzo ładnie !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)