31 maja 2023

Litrowe wiaderko szczęścia [1]

Z okazji dzisiejszego Dnia Dziecka życzę wszystkim szczęścia i miłości :) Dzisiaj też mój pierwszy litrowy kubek - mam nadzieję, że komuś pojawi się uśmiech na twarzy!
Dodam, że każdy kubek maluję ręcznie dlatego każdy wzór mogę dowolnie zmienić - coś dodać lub odjąć :) Zapraszam!

  Pomysły na kubki dla dzieci możecie zobaczyć TUTAJ.



Jeszcze w opcji z samym napisem!


 
➪Jeśli nie masz do końca pomysłu jak ma wyglądać kubek dla bliskiej osoby to napisz do mnie kilka informacji, a ja przygotuje dla Ciebie parę projektów do wyboru. 

➪Jeśli masz pomysł jak ma wyglądać twój kubek to napisz, a ja taki dla Ciebie przygotuje :)
 

➪Najszybciej skontaktujemy sie przez IG lub FB, ale możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu  

 

1 komentarz:

  1. Kubek szczęścia to niezwykła koncepcja, która przypomina nam o codziennych powodach do radości. To nie tylko zwykły naczynie, ale też symboliczna przypominajka, że szczęście kryje się w drobnych chwilach i gestach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)