15 maja 2023

Kubki dla Mamy [9]

 Po pracującym weekendzie przedstawiam Wam 3 nowe kubki dla Mam! Dla Matki Polki, Cudownej Mamy i Mamy która chce odpocząć! , Są to propozycje kubków, które oczywiście podczas zamówienia można modyfikować, czyli zmienić czcionkę, dodać napis, zmienić kształt kubka. Zajrzyj tutaj jak chcesz zamówić taki lub inny kubek!

Inne kubki dla Mamy możecie zobaczyć tutaj, a dla Taty tutaj.




 

➪Jeśli zamawiacie kubek to pamiętajcie, że może się na nim znaleźć to co chcecie :) może to być wybrany napis w wybranej przez Was czcionce, lub prosty rysunek! 

➪Jeśli nie masz do końca pomysłu jak ma wyglądać kubek dla bliskiej osoby to napisz do mnie kilka informacji, a ja przygotuje dla Ciebie parę projektów do wyboru. 

➪Jeśli masz pomysł jak ma wyglądać twój kubek to napisz, a ja taki dla Ciebie przygotuje :)

➪Najszybciej skontaktujemy się przez IG lub messenger. Możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu 

 


1 komentarz:

  1. Pięknie się prezentują grafiki i czcionki na tych kubkach. Planuję niebawem kupić trochę takich kubków na prezenty na nadchodzące święta. Wyczytałem, że mogę samodzielnie zdecydować, jak będzie wyglądał kubek. A kwestia opakowania prezentowego - byłoby taka możliwość? Za jaką dopłatą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)