7 maja 2022

Kubki dla rodzicow [3]

Piękny zestaw kubków dla rodziców. Pomysł na takie napisy miałam już bardzo długo w głowie, ale brakowało motywacji do malowania. Niedługo Dzień Mamy dlatego postanowiłam w końcu go wykorzystać :) Mam nadzieje, że Wam się spodoba i będę je częściej malować.


Mama: najlepszy przyjaciel, nauczyciel i pocieszyciel
Tata: najlepszy doradca, ochroniarz i bohater


➪Jeśli zamawiacie kubek to pamiętajcie, że może się na nim znaleźć to co chcecie :) może to być wybrany napis w wybranej przez Was czcionce, lub prosty rysunek! 


Inne kubki dla Mamy znajdziecie TUTAJ, a dla Taty TUTAJ



➪Jeśli masz pomysł jak ma wyglądać twój kubek to napisz, a ja taki dla Ciebie przygotuje :)

➪Najszybciej skontaktujemy się przez IG lub messenger. Możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)