11 maja 2022

Kubki dla Mamy [3]

 W związku z tym, że od kwietnia moje kubki możecie kupić w sklepie stacjonarnym Tworzymy Cuda  w Pruszkowie przy ulicy Sprawiedliwości 2/1, to teraz częściej maluje kubki bez personalizacji, aby mogły służyć każdemu.

Przygotowałam kilka podstawowych wzorów na Dzień Mamy. Pamiętajcie, że do każdego zamawianego przed Was kubka mogę dopisać imię lub inny wybrany przez Was napis - wystarczy że napiszecie do mnie wiadomość. Więcej info o tym jak zamówić kubek możecie znaleźć TUTAJ

Inne pomysły dla Mamy znajdziecie TUTAJ

TUTAJ przykładowe czcionki i napisy do wyboru :)    


 
➪Jeśli nie masz do końca pomysłu jak ma wyglądać kubek dla bliskiej osoby to napisz do mnie kilka informacji, a ja przygotuje dla Ciebie parę projektów do wyboru.
 

➪Najszybciej skontaktujemy sie przez IG lub messenger. Możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)