17 stycznia 2019

Przed & Po - pokój dzienny

 Czy uwierzycie, że jest to to samo wnętrze?


Do przygotowania tego postu zabierałam się bardzo długo i w końcu jest! Pokój dzienny był zmieniany w tym samym czasie co kuchnia, wiec dla tych co śledzą mojego bloga to zauważą, że rzeczywiście dawno!

Pokój jest połączony z kuchnia dlatego też zauważycie np te same wzory na zasłonach co na rolecie w kuchni



Niestety nie mam dużo zdjęć pokoju przed, ale mam nadzieje, że te co mam wystarczą!


W pokoju zostały przemalowane ściany, położona wykładzina i wysokie listwy przypodłogowe - takie same jak w przedpokoju. Zmieniliśmy sofę i kupiliśmy jasne meble.


Dodatkowo pokój zdobi własnoręcznie zrobiona pufa! Zamawiając sofę poprosiliśmy o dodatkowy materiał dlatego pufa jest w tym samym kolorze :)



Inne moje metamorfozy zobaczycie TUTAJ.

TUTAJ jest post z metamorfozą kuchni, a TUTAJ przedpokoju!





Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś te cudne zasłony?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłony są z dekoria.pl Ale nie wiem czy jeszcze mają ten materiał

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna metamorfoza! Ja, jestem na etapie remontowania swojego mieszkania, Aktualnie, kompletuje w tym miejscu: https://interblue.pl/akcesoria-elektryczne,c,49/ elementy niezbędne do wymiany instalacji elektrycznej (obecnie, podczas włączenia czajnika i pralki, wywala mi korki).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest spora różnica! A dlaczego zabrakło kominka? Przecież teraz są takie ciekawe propozycje i nawet drzwiczki można na wymiar zamawiać np. tu http://drzwiczki-kominkowe.pl/ dzięki czemu można dopasować do swoich potrzeb. No tego jednego elementu to mi zabrakło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w bloku chyba srednio.... a poza tym nie ma miejsca :(

      Usuń
  5. Przepiękne, stylowe. Uwielbiam to!


    -----------------

    portfolio

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyście szukali oryginalnych mebli do swojego domu to warto też wiedzieć, że sklep internetowy https://meble-bik.pl/ ma bardzo dużą ofertę. Z pewnością znajdziecie tam dla siebie oryginalne propozycje meblowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój przeszedł znakomitą metamorfozę. Obecne wnętrze jest przytulne, stylowe i zachęca do pozostania na dłużej. Jasna kolorystyka jest ponadczasowa i odnajduje się w większych i mniejszych przestrzeniach. Będzie to zawsze bezpieczne i ponadczasowe rozwiązanie z bardzo dobrym efektem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)