28 czerwca 2018

Kartka z okazji Chrztu

Z okazji Chrztu robiłam już zaproszenia, które możecie zobaczyć TUTAJ, tym razem sama dostałam zaproszenie na Chrzest Jasia dlatego z tej okazji powstała kartka!


Kartka jest wykonana z białego kartonu w niebieskie kropki z anielskim akcentem. 
Centralna część kartki to dwa koła (białe i niebieskie), na których wpisane jest imię i nazwisko. Dodatkowo z białego kartonu wycięłam skrzydła, a z żółtego aureole. Napisy są wykonane ręcznie. Dla ozdoby dodałam granatową wstążkę :) Ta kartka została wykonana specjalnie dla chłopca, ale taką samą możecie zrobić dla dziewczynki - uważam że jest uniwersalna - ewentualnie można zmienić główny kolor z niebieskiego na inny:)

Całość bardzo mi się podoba! A Wam?


Inne pomysły na Chrzest znajdziecie TUTAJ
Wszystkie moje kartki są TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)