24 sierpnia 2017

Zaproszenia na Chrzest

Już jakiś czas temu przygotowywałam zaproszenia na Chrzest  małej Laury. Uroczystość odbyła sie 15 sierpnia!

Teraz możecie obejrzeć efekty :) Mam nadzieje, że zaproszenia się podobają :) 




Wzór na zaproszeniu znalazłam w internecie. Wydrukowałam i dodałam wstążkę. Nie mogliśmy się zdecydować na jeden kolor dlatego jest kilka odcieni różowego :) 







Koperty zostały przewiązane wstążka w tym samym kolorze co na zaproszeniu.


 Jeśli spodobały Ci się zaproszenia i chciałbyś podobne lub takie same napisz do mnie za pomocą formularza kontaktowego który znajduje się na blogu lub za pośrednictwem Facebooka albo po prostu na adres: komodapomyslow@gmail.com :) 



Inne pomysły dla dzieci  znajdziesz TUTAJ
Moje różne kartki są TUTAJ


1 komentarz:

  1. Hm. Całkiem przyjemnie wyglądają te twoje zaproszenia. Również myślałem nad podobnymi na chrzest swojego bąbelka, ale jak na razie skupiam się na wyborze odpowiedniej sali. Myślisz, że ta z tej strony www będzie odpowiednia pod kątem organizacji chrzcin?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)