23 marca 2018

2 Wielkanocne obrazki: koronkowy zając i kolorowe jajko

Na okres Świąt możecie zamienić swoje zdjęcia w ramkach na fajne obrazki ze Świątecznymi motywami. W tym roku przygotowałam dwie propozycje: jajko ze wstążek i zająca z koronki.


W tym poście dowiesz się jak je zrobić.

Koronkowy zając.


Na początku na kartce narysowałam szablon. Koronkę przeźroczystą dwustronną taśmą przykleiłam do szablonu i wycięłam zająca. Szary materiał docięłam na wielkość ramki, do którego za pomocą taśmy dwustronnej przykleiłam zająca. Dodałam kokardę i gotowe :)




Jajko z kolorowych wstążek.

Obrazek zrobiłam tym samym sposobem co dawne obrazki z ptaszkami :) 


W kartce papieru wycinasz wybrany wzór - u mnie jest to jajko. Następnie odcinasz kolorowe wstążki i przyklejasz za pomocą taśmy dwustronnej. Obrazek wkładam do ramki :) 

Zamiast wstążek możesz użyć jednego kawałka materiału w wybranym kolorze -  ta jak to zrobiłam w przypadku obrazka z kotem :) 

TUTAJ znajdziecie post jak zrobić zające z filcu widoczne na zdjęciach :) 

TUTAJ znajdziecie inne Wielkanocne inspiracje.








Podoba Wam się taka dekoracja ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)