12 lutego 2015

Kolorowe ptaszki

" Jejku jak mi ładnie wyszły te ptaszki" - powtarzam sobie za każdym razem jak patrze na moje dwa kolorowe obrazki :)

Zaczęło się od tego, że miałam dwie czarne ramki na zdjęcia, które leżały w komodzie i się kurzyły. Do tego mam mnóstwo kawałków kolorowych materiałów które kiedyś dostałam w prezencie od przyjaciółki :) 

Połączyłam jedno z drugim i tak wyszły dwa cudne obrazki :) 





Co potrzebujemy:


  • ramki do zdjęć
  • kartki papieru
  • kolorowe wstążki lub kawałki materiału
  • klej
  • nożyczki
  • żyletkę lub ostry nóż
  • kawałek kartonu

Jak to zrobiłam:

Najpierw musimy na kartce wymyślić sobie wzór obrazka - u mnie są to dwa śmieszne ptaszki.

Na czystej kartce papieru od wewnętrznej strony malujemy wzór.

Wycinamy go nożykiem. Ja niestety nie mam ostrego nożyka więc użylam ostej żyletki. Pamiętajcie, aby pod papier włożyc gruby karton, by nie pociąć sobie biurka, stołu czy innych mebli na których będziecie robić obraz (tak, tak życie uczy).

Kawałki materiału przykleiłam na kartkę. Mój materiał był postrzępiony dlatego wcześniej musiałam go złożyć na pół i skleić klejem, aby krawędzie, które będą widoczne na obrazku wyglądały schludnie i elegancko.

Złożyłam kartke na pół i gotowe. Teraz czas na drugiego ptaszka :) 


A tak prezentują się w pełni gotowe!





Czy Wam też się tak podobają jak mi? 

Obrazki są dostępne na dawanda.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)