7 grudnia 2017

Zawieszki na choinkę - Szyszki i koraliki cz.1

W jednym sklepie z akcesoriami do domu zobaczyłam ozdobę z szyszek i koralików. Szyszka była zawieszona na sznurku do którego były przywiązane koraliki. Cena takiej szyszki jak dla mnie była wysoka (chyb ok. 25 zł), ale to zainspirowało mnie aby spróbować zrobić podobną ozdobę!


Po jesiennych spacerach w domu miałam kilka szyszek dlatego szybko zabrałam się do pracy :) W poście pokaże jak zrobić haczyki do szyszek, aby później bez problemu móc je zawiesić : )



Oczywiście przygotowałam kilka propozycji ozdób z szyszkami - będą niebawem pojawiać się na blogu, ale w tym poście opiszę jak przygotować szyszki do późniejszego zdobienia.

Z cienkiego drucika (ja użyłam zawieszek do bombek) pomagając sobie kombinerkami robimy haczyki, które przyczepimy do szyszek. Wystarczy drucik zgiąć na pół i zakręcić jego końce, aby powstało "kółeczko" :) 

Używając wkrętarki lub wiertarki robimy dziurkę w szyszce. Otwór nie może być za duży ponieważ głębsze wiercenie może uszkodzić szyszkę. Wystarczy 0,3-0,5 cm. 

Używając pistoletu do kleju, wlewamy klej do dziurki w szyszce i wkładamy przygotowany wcześniej haczyk.  Czekamy aż wyschnie. 

W taki sposób mamy gotowe szyszki, które możemy pomalować w wybrany przez siebie kolor. 





Ja swoje szyszki pomalowałam białą farbą, dodałam koraliki i wstążkę. 




Jak będą wyglądać Wasze szyszki zależy tylko od Was! Powodzenia :)




Inne Świąteczne ozdoby i inspiracje znajdziesz TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)