14 grudnia 2017

Jak zrobić Świąteczna ozdobę wykorzystując drut i sznurek?

W bardzo prosty sposób możesz przygotować fajna świąteczna ozdobę (i nie tylko). Ja zrobiłam jelenia z czerwoną kokardą :) 


Zobacz koniecznie jak go zrobić!


Drut, którego użyłam jest grubszy, ale tez plastyczny co ułatwia formowanie kształtu. Na początek musisz przygotować sobie rysunek kształtu, który chcesz wykonać. U mnie to jeleń którego wydrukowałam na kartce. Odzwierciedlając kształt z kartki próbujesz zrobić swój. Na początek nie musi to być bardzo dokładnie - mniej więcej ma przypominać efekt końcowy. Kiedy złączysz dwa końce możesz wykańczać kształt - ja w wyginaniu pomagałam sobie kombinerkami.  Kiedy masz gotowy kształt owijasz go sznurkiem! Całość zajęła mi około godziny - najwięcej czasu poświęciłam na owijanie.




Dodałam jeszcze czerwoną kokardkę : ) 


Tym sposobem można przygotować gwiazdki, choinki - co tylko wymyślicie! 



Wszystkie Świąteczne pomysły znajdziecieTUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)