6 lutego 2015

Stare koraliki w nowej odsłonie

Jeśli masz w swojej kolekcji dodatków koraliki, bransoletki które ci się znudziły wykorzystaj je i stwórz całkiem nowe ozdoby.

Od pomysłu do realizacji i tak w jeden wieczór powstał naszyjnik i bransoletka :) 





Do zrobienia bransoletki użyłam:
  • koralików które dawno temu kupiłam
  • wstążki
  • ćwieków
  • kawałka rzemyka
  • dwóch kółeczek i zapięcia (możecie kupić za grosze w pasmanterii lub użyć tych ze starych bransoletek)



Jak to zrobiłam:

W pierwszej kolejności zmierzyłam swoją rękę, aby bransoletka idealnie pasowała. 
Koraliki nawlekłam na nitkę. Do wstążki przymocowałam ćwieki. Wstążkę, koraliki i kawałek rzemyka przywiązałam do srebrnych kółeczek. 


Dodałam zapięcie i gotowe :)



Do zrobienia naszyjnika użyłam:
  • starych bransoletek
  • zagubionych i znalezionych w szufladzie zawieszek
  • dwa kawałki niebieskiego rzemyka
  • zapięcie

Jak to zrobiłam:
Podobnie jak z bransoletka najpierw odmierzyłam długość nitki która będzie odpowiednia dla mojego naszyjnika.

3 rozmiary koralików nawlekłam na nitkę - każda rożnej długości. Koraliki i rzemyk przymocowałam do srebrnych kółeczek.

Dodałam zapięcie i ozdobną kokardę. 
 
Gotowe!











Niebawem kolejny post ale o całkiem innym naszyjniku :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)