17 lutego 2015

Naszyjnik z seledynowym akcentem

Powiem Wam, że bardzo mi sie spodobało robienie naszyjników. Wydaję mi się, że będzie coraz więcej takich wpisów.  O ile Wam też się podobają?


Każdy naszyjnik jaki do tej pory zrobiłam jest miłym zaskoczeniem ponieważ, wynik końcowy w 90% różni się od mojego projektu :)

Pomysł na naszyjnik z filcu pojawił się kiedy kupiłam dresową, szarą sukienkę którą będę nosić do sportowych butów. Sukienka jest cala szara i potrzebowała akcentu który ją rozbawi. Naszyjniki które mam nie pasowały mi, chciałam coś dużego, co ma seledynowy kolor, który będzie pasował do reszty.

Co potrzebujemy:
  • filc
  • igłę i nitkę
  • koraliki
  • nożyczki
  • coś na czym zawiesimy cały naszyjnik (ja użyłam ramiączko od biustonosza, które jest łatwo przymocować)
Jak to zrobiłam:

Z filcu wyciełm wzór który posłużył jako podstawa naszyjnika.

Kwiaty powstały w bardzo prosty sposób.  Z filcu wycięłam różnego rozmiaru kółka. Nacięłam je w 4 miejscach uważając żeby nie przeciąć je do końca. Każdy z 4 "płatków" zagięłam w połowie i przyszyłam. Dodałam koraliki i ułożyłam na podstawie.

Kwiaty przyszyłam. Na koncu naszyjnika zagięłam materiał, aby łatwo móc przymocowac ramiączko. Dzięki temu możemy zmieniać wiązanie naszyjnika.






Gotowe :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)