19 stycznia 2015

Uśmiechnij sie!

Robiąc porządki znalazłam ramkę do zdjęć, którą kiedyś kupiłam, ale jakoś nie mogła sobie znaleźć miejsca w mieszkaniu. 

Chciałam również coś zrobić z półką w przedpokoju, bo tez nie miałam na nią pomysłu. I tak łącząc jedno i drugie wyszedł całkiem fajny obrazek z pozytywnym napisem :) 


Obrazek stoi teraz w miejscu gdzie naprawdę rzuca się w oczy. Mijam go kilkanaście razy dziennie i rzeczywiście czytając go pojawia się mały uśmiech na twarzy.


Co potrzebujemy:
  • ramkę do zdjęć
  • kartonik
  • farbę i pędzle
  • nożyczki

Obrazek zrobiłam w 15 minut (bo farba schła z 10min).
 Maluje się go ekspresowo!



Każdy może sobie napisać co mu się podoba i co będzie przypominało o tym żeby się uśmiechnąć :) 



:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)