11 grudnia 2015

Śnieżynki z papieru

Jako dziecko co roku robiłam papierowe płatki śniegu. Z biegiem lat kompletnie o nich zapomniałam, a przecież są takie proste w wykonaniu.

Jak będą wyglądać zależy tylko od Waszej wyobraźni.

Śnieżynki mają bardzo dużo zastosowań. Możesz przykleić je do okna, dodać wstążkę i powiesić na choince. Ja użyłam ich do pakowania prezentów :) 





Aby je wykonać potrzebujecie kartkę papieru.
Papier nie może być bardzo gruby bo nie uda Wam się po złożeniu wyciąć ładnie wzoru.

Kartkę należy złożyć 4 razy i wyciąć według uznania.



Ja zrobiłam 7 śnieżynek.








Papierowych śnieżynek możesz użyć podczas pakowania prezentów! Wybrany prezent zapakuj w szary papier, przyklej śnieżynkę i dodaj wstążkę! 

Jest to proste opakowanie, a zarazem piękne!







2 komentarze:

  1. jak to kurwa zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda może na skomplikowane ale wystarczy złożyć kartkę i wycinać według uznania :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! :)