5 grudnia 2015

Jak oryginalnie zapakować urodzinowy prezent?

Pakowanie prezentów sprawia mi wielką radość! Z każdą okazją przychodzą mi do głowy ciągle nowe i wyszukane pomysły! <3


Dzisiaj z okazji 1 urodzin bloga inspiracja na opakowanie urodzinowego prezentu:
Girlanda + tort :) 


Do wykonania potrzebujemy:

szary papier,
sznurek,
kolorowe taśmy albo kolorowy papier i klej,
taśmę przeźroczystą,
flamaster.



  • Upominek zapakowałam w szary papier.
  • Na krawędziach taśmą przykleiłam sznurek do którego przyczepiłam kolorowe taśmy tworząc girlandę.
  • Z 3 kawałków kolorowej taśmy zrobiłam tort i flamastrem dorysowałam szczegóły.










Jeśli chcesz zrobić również urodzinową kartkę to zobacz --> tu <--

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na żywo prezent wyglądał jeszcze lepiej a obdarowana nim osoba nie chciała rozpakować żeby nie uszkodzić papieru ;)

      Usuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniekąd jest to niby nic takiego ale w sumie fajnie i oryginalnie zapakowany prezent na pewno przykuwa uwagę. Jakiś czas temu ja także czytałem na stronie https://zamowprezent.pl/jak-zapakowac-prezent-w-wyjatkowy-sposob jak w ogóle takie prezenty można pakować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)