8 grudnia 2015

Choinki na choinkę

W te Święta postawiłam na choinki :) 
Zapowiada się kilka postów z ozdobami w kształcie choinek :)

Na pierwszy strzał każdemu znane ozdoby z filcu :) 
W poście również trochę o dziurkaczu rewolwerowym ;) 


Ozdoby z filcu są przyjemne w wykonaniu! Wystarczy wyciąć i zszyć :) 
W tym roku jako zawieszkę zrobiłam złote kółko przez, które przeciągnęłam wstążkę :)

Aby zrobić takie wykończenie potrzebujemy dziurkacz rewolwerowy i przyrząd do nabijania kółek, zatrzasków itp. Ja w ostatnim czasie dostałam taki zestaw w prezencie i uważam, że jest rewelacyjny i z czysty sercem mogę go Wam polecić :) 

Dziurkacz może być stosowany jako narzędzie do robienia dziur w skórzanych paskach, do robienia dziurek na sznurówki w butach lub tworzenia innych otworów nawet w delikatnym materiale! Dziurkacz posiada 6 różnych końcówek jednak potrzeba troszkę siły aby przedziurawić np grubą skórę :( W zestawie dodatkowo były dwa przyrządy do nabijania kółek i zatrzasków! W komplecie były złote kółka i srebrne zatrzaski, które na pewno wykorzystam w kolejnych projektach :) 







Tak choinki prezentują się na choince :) 








Choinki zgłosiłam do wyzwania na:
http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/12/przyda-sie-zawieszka-na-chonike.html

 

1 komentarz:

  1. Piękne choineczki!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)