5 grudnia 2015

Jak zrobić kartrke urodzinową ?

Sto lat, sto lat !  

Minął rok od kiedy napisałam pierwszego posta! Dlaczego zaczęłam publikować swoje prace w internecie? Właściwie od zawsze robiłam ciekawe rzeczy, od zawsze sprawiało mi to przyjemność, niektóre pomysły wychodziły nawet całkiem nieźle dlatego stwierdziłam, że czas pokazać je światu. Przy okazji każdy z Was może zobaczyć jak łatwo jest zrobić niektóre ozdoby czy skorzystać z pomysłów na przykład przy pakowaniu prezentów.

Z okazji rocznicy życzę sobie dalszych pomysłów i wytrwałości w tworzeniu tego bloga!

Z tej okazji powstał wpis z Urodzinowymi kartkami :) 
Zrobiłam dwie propozycje urodzinowych kartek - motywem przewodnim jest tort :)
Niebieska kartka jest prostsza w wykonaniu, druga ze składanym tortem w środku wymaga więcej wysiłku.



Co potrzebujemy, aby je wykonać:


kolorowy karton
wstążki
kolorowe taśmy
nożyczki
klej
taśmę dwustronną
kolorowe flamastry




 NIEBIESKA KARTKA - aby ja zrobić wystarczy kolorową taśmę przykleić na biały kartonik, wyciąć, dodać wstążkę i przykleić do kartki.











KARTKA GIRLANDA - ma w środku składkę w postaci kolorowego tora :) Zdjęcia dokładnie pokazują jak ja wykonać. 










Mam nadzieje, że jubilatki ucieszyły się na widok własnoręcznie wykonanych kartek! ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)