18 grudnia 2015

Jak zapakować butelkę albo słoik ?

Zawsze miałam problem z pakowaniem prezentów o nieregularnych kształtach, a w szczególności butelek albo słoików. Nie miałam pomysłu jak to zrobić, aby było ładnie i schludnie. Z reguły do takich prezentów kupowałam kolorowe torebki lub pudełka. 

W tym roku jest inaczej :) 

Według mnie najlepszym rozwiązaniem dla tego typu prezentów jest folia przeźroczysta. 


Aby zrobić ciekawe opakowanie wykorzystując folię to w pierwszej kolejności butelkę/słoik owijamy papierem. Ja użyłam białej kartki papieru. Kiedy masz wykonany taki podkład to możesz wszystko! :) 

Ja do opakowania butelki  przykleiłam srebrne gwiazdki i dodałam czekoladowe kulki. 
Do opakowania słoiczka przykleiłam różowe kokardki.
Całość owinęłam folią dzięki czemu ozdoby się ładnie prezentują. 
Dodałam kokardy i papierowe zawieszki.








Wy możecie zaszaleć z kolorami kartek, na kartce możecie coś namalować, dorzucić cukierki lub confetti. Wszytko zależy tylko i wyłącznie od Waszej wyobraźni! :) 




Powodzenia!

Inne inspiracje na pakowanie prezentów znajdziesz tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)