19 kwietnia 2022

Kubek - Szefowa ma zawsze rację [10]

 Kubek dla Szefowej, która ma zawsze rację ;) Jeśli chcielibyście zamówić taki kubek to pamiętajcie to możecie go dowolnie modyfikować. Mam do wyboru kilka kształtów kubków. Do głównego napisu mogę dodać np. imię. Mogę coś dopisać po "drugiej stronie" kubka. Pełna swoboda! Zapraszam!


Inne filiżanki i kubki dla Szefowej lub Szefa znajdziecie TUTAJ

Wszystkie filiżanki TUTAJ, a kubki TUTAJ 

➪Jeśli nie masz do końca pomysłu jak ma wyglądać kubek dla bliskiej osoby to napisz do mnie kilka informacji, a ja przygotuje dla Ciebie parę projektów do wyboru. 

➪Jeśli masz pomysł jak ma wyglądać twój kubek to napisz, a ja taki dla Ciebie przygotuje :)
 
➪Najszybciej skontaktujemy sie przez IG lub FB, ale możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)