10 czerwca 2021

Kubki na Ślub cz. 69 - Miłość

 Pomysł na te kubki pojawił się w momencie kupienia kartki. Postanowiłam zrobić taki sam złoty napis na kubkach. Dodałam jednak dwa wyrazy: Miłość - wzmacnia i  scala :) 


Każdy kubek lub filiżankę maluję ręcznie więc jeśli tak jak ma macie fajną kartkę to do niej możemy dopasować kubki. Mam pomysł żeby zrobić też kubki na wzór zaproszenia od Państwa Młodych. W tym przypadku imiona nowożeńców zrobiłam ta samą czcionka która była na zaproszeniu :) 


Podobne kubki z napisem MIŁOŚĆ możecie zobaczyć 
TUTAJ  dodatkowo sama zrobiłam kartkę :) 

➪Jeśli zamawiacie kubek to pamiętajcie, że może się na nim znaleźć to co chcecie :) może to być wybrany napis w wybranej przez Was czcionce, lub prosty rysunek! 

➪Jeśli nie masz do końca pomysłu jak ma wyglądać kubek dla bliskiej osoby to napisz do mnie kilka informacji, a ja przygotuje dla Ciebie parę projektów do wyboru. 

➪Jeśli masz pomysł jak ma wyglądać twój kubek to napisz, a ja taki dla Ciebie przygotuje :)


Pamiętajcie, że każdy zamawiany kubek tworzycie tak naprawdę Wy. Sami wybieracie czcionkę, grafikę czy rysunek, a także sam kształt kubka - wystarczy że do mnie napiszesz, a razem stworzymy fajny projekt :) 


email: komodapomyslow@gmail.com lub przez messengera - szukajcie Komody Pomysłów na FB



Najszybciej skontaktujemy sie przez 
IG lub FB, ale możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)