3 marca 2021

Kurtka jeansowa dla dziecka - kosmos

Dzień dobry, malowałam koszulki i torby, ale zawsze chciałam namalować coś na kurtce jeansowej. Na pierwszy raz wybrałam kurtkę dziecięcą (jest po prostu mniejsza). Długo się zastanawiałam co namalować i w końcu zdecydowałam się na astronautę :) 


Niedawno na Marsie wylądował łazik wiec jest tak jakby okazja żeby zaprezentować Wam kurtkę :) 


Może chcielibyście żebym coś Wam namalowała na koszulce, bluzie albo bodziakach dla dziecka?

Śmiało piszcie na facebooku lub mailowo: komodapomyslow@gmail.com



Wszystkie koszulki które malowałam zobaczycie TUTAJ

Najszybciej skontaktujemy sie przez IG lub FB, ale możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu 


1 komentarz:

  1. Twój artykuł o jeansowej kurcie dla dzieci to prawdziwa inspiracja! ✨👦🧥 Uwielbiam pomysł, jak można stworzyć unikalny look, łącząc jeans z kosmicznym motywem. To naprawdę kreatywny sposób na dodanie osobistego stylu dziecięcej garderobie. Dzięki za te fantastyczne pomysły modowe! 🚀🌟

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)