12 września 2018

Kubki na Ślub + Kartka cz.34 - Małżeństwo

Planując kubki dla Marty i Marcina chciałam, żeby były inne niż wszystkie do tej pory. W pierwszej kolejności znalazłam fajne ślubne życzenia i na ich podstawie powstał komplet kubków z napisami:

Małżeństwo - to piękno bycia we dwoje
Małżeństwo - to Wy, na zawsze razem
Mając fajne życzenia nie mogło zabraknąć pasującej kartki, którą już widzieliście wcześniej na blogu!
 
Dodatkowo wprowadziłam nowy kolor na kubkach - złoty :) 


Ja jestem bardzo zadowolona z tego projektu :) A Wam jak się podoba?







Wszystkie moje kubki znajdziesz na blogu lub na Pinterest - koniecznie zobacz bo jest w czym wybierać! A wszystkie kubki na Ślub są TUTAJ

 Jeśli chcesz zamówić takie lub inne kubki napisz do mnie na:

  • komodapomyslow@gmail.com
  • https://www.facebook.com/komodapomyslow1/
  • lub za pomocą formularza dostępnego na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)