20 listopada 2017

Jesienno - zimowe ozdoby z berberysu

Będąc na spacerze bardzo spodobały mi się owoce berberysu. Mają piękny czerwony kolor i ładnie się błyszczą. Zerwałam kilka z myślą, że coś z nich zrobię.


Z owoców berberysu zrobiłam zawieszki, które mogą ozdobić np. okno lub choinkę :) 



Jak zrobiłam zawieszki :
  • igłę i nitkę
  • kawałek cienkiego drutu, ja użyłam zawieszek do bombek
  • kombinerki
  • wstążkę
  • berberys, jarzębinę albo rajskie jabłuszka :) 
Drut wyginamy do wybranego kształtu i nabijamy na niego owoce. Dodajemy wstążkę i gotowe! Można nawlec owoce na nitkę i otrzymacie piękny łańcuch :) 






 Inne propozycje zawieszek na choinkę znajdziecie TUTAJ



Wszystkie Bożonarodzeniowe pomysły są TUTAJ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)