12 grudnia 2016

Jak zrobić trójwymiarowe choinki z drewna?

W sklepach przed Świętami jest mnóstwo drewnianych ozdób, które mi się bardzo podobają :) Ceny takich ozdób czasami powalają z nóg, dlatego postanowiłam spróbować i zrobić swoją drewnianą ozdobę!


Jako wzór wybrałam choinkę :) 


Początkowo choinki chciałam zrobić z grubych desek, jednak brak odpowiednich narzędzi wymusił na mnie inny materiał. Choinki zrobiłam ze sklejki o grubości 5 mm, dzięki czemu w łatwy sposób wycięłam kształty wyrzynarką :)

Aby zrobić trójwymiarowe choinki potrzebujesz:
  • karton
  • ołówek
  • nożyczki
  • sklejkę
  • wyrzynarkę
  • papier ścierny
Na kartonie przygotowałam wzory choinek, które później odrysowałam na sklejce.


Wyrzynarką wycięłam choinki ze sklejki. 

Do zrobienia stojących choinek potrzebne są dwie w takich samych rozmiarach. W choinkach należy wyciąć pionowe pasy: w jednej od dołu, a w drugiej od góry, aby choinki w łatwy sposób na siebie zachodziły :) 

Wyrzynarka delikatnie poszarpała sklejkę, dlatego całość wykończyłam używając papieru ściernego. 


Zrobiłam komplet 3 choinek w różnych rozmiarach :) 


Teraz mam problem!!!!

Mam za mało choinek, a za dużo pomysłów! Nie mogę się zdecydować jak co dalej zrobić. Czy pomalować choinki farbą, a może samym lakierem?! Ozdobić brokatem, a może dodać małe bombki? Mam też pomysł, aby zrobić wzory pirografem!


Pomóżcie mi się zdecydować :) 



Inne ozdoby z motywem choinek szukaj TUTAJ
Wszystkie Bożonarodzeniowe pomysły są TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)