7 maja 2016

Kartka z okazji Ślubu. Kartka inna niż wszytskie

Kartki na Ślub kojarzą mi się z pastelowymi jasnymi kolorami. Sama w tamtym roku zrobiłam kartki właśnie w takich kolorach. 



W tym roku wykonałam kartkę inną niż wszystkie!


Postawiłam na prostą czcionkę i czerwoną wstążkę. Tekst pochodzi z piosenki Happysad - Zanim pójdę, który osobiście bardzo lubię! Mam nadzieje, że Parze Młodej kartka przypadła do gustu :) 



Tekst wydrukowałam na kartonie 170 g w kolorze ecru. Wstążkę przykleiłam taśmą dwustronną, a koralik przyszyłam. W środku dodałam kieszonkę na prezent ;) 
Aby spersonalizować kartkę dodałam małą grafikę, imiona Państwa Młodych oraz datę Ślubu.







Moje inne kartki znajdziesz TUTAJ

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie. Czy jest możliwość zamówienia tej kartki z okazji Ślubu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)