20 kwietnia 2016

Kartka okolicznościowa w 10 minut!

Jeżeli tak ja ja nie lubisz kupować gotowych kartek okolicznościowych i jednocześnie nie chcesz poświęcać dużo czasu na ich przygotowanie to jest to propozycja dla Ciebie :) 


Zobacz jak w szybki sposób można przygotować fajną kartkę - w tym poście z okazji Urodzin :) 




Zrobienie takiej kartki nie zajmuje więcej niż 10 minut :)

Potrzebujesz karton wielkości a4 - np. z bloku technicznego,  pomysł, drukarkę - wcale nie musi być z kolorowym tuszem, kawałek wstążki.


Wcześniej przygotowany (w najprostszym programie do edycji tekstu) projekt wydrukowałam. 




Dla rozbawienia dodałam kolorową wstążkę! Wstążki nie przyklejałam tylko ją zawiązałam. Przewiązałam ją przez otwór wycięty na zgięciu. 




Kartkę zapakowałam w kopertę z papieru ekologicznego i dodałam czarno- białe naklejki :) 



Plusem takiej kartki jest to, że możemy napisać co tylko nam się podoba i w ten sposób spersonalizować projekt.  


Inne propozycje własnoręcznie wykonanych kartek znajdziesz tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)