12 czerwca 2015

Etui na paszport

Lato coraz bliżej więc na pewno większość z Was już planuje wakacje! Ja jeszcze nie wiem gdzie się wybiorę. Wiem jedno, że nie mogę się doczekać :) 



Sezon wakacyjnych wyjazdów można uznać za rozpoczęty, dlatego zrobiłam sobie etui na paszport :)


Co potrzebujemy:
  • filc 
  • guzik
  • igłę i nitkę
  • kilka koralików
  • nożyczki


Jak to zrobiłam:

Wycięłam odpowiedni kawałek filcu. Za miarkę użyłam oczywiście paszportu :) 


Zaczęłam zszywać różową nicią
Dodałam napis LET'S GO wyhaftowany białą nicią.
 Wycięłam klapę i dokończyłam zszywanie
Doszyłam guzik.
 Dodałam 3 ozdobne koraliki
Gotowe !

Teraz pozostaje mi zaplanować wakacje.


Hmm... w sumie to brakuje mi jeszcze etui na aparacik. Muszę coś wymyślić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)