20 maja 2015

Piękny balkon za 100 zł

Balkon w naszym mieszkaniu był nudnym i smutnym miejscem, w którym nic się nie działo.
W zimie jakoś zbytnio nam to nie przeszkadzało, jednak kiedy nadeszły cieplejsze dni stwierdziliśmy, że fajnie by było mieć miejsce w którym można w słoneczny poranek wypić kawę :) Wtedy zaczęłam myśleć co by tu zrobić, aby było ładnie i przyjemnie :) 



Moim założeniem było to, aby wydać jak najmniej pieniędzy, bo nie jest wyzwaniem stworzenie pięknego balkonu jak się ma mnóstwo kasy.
Na balkon wydaliśmy 100 zł!!!

Jak to się stało że wydaliśmy tylko 100 zł?
  • Kwiaty - koszt: 50 zł 
  • Krzesła i stolik - zalegały w piwnicy i dostały drugą szansę
  • Wiszące plecionki na doniczki - zrobiłam sama ze sznurka który miałam w komodzie
  • Osłonki na doniczki - zabrałam z domu, bo kurzyły się w piwnicy nikt ich nie używał
  • Kwietnik - mój pomysł, jego wykonanie. Koszt: 50 zł


Teraz na balkonie są kwiaty, stoją krzesła, mały stoliki i przede wszystkim przepiękny kwietnik <3 

Czas na kawę! 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe plecionki, z czego je robiłaś? kwietnik wymiata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sznurka jutowego :) http://komodapomyslow.blogspot.com/2015/05/prosta-plecionka-na-doniczke.html

      Usuń
  3. Klimatyczny, dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna metamorfoza!Na takim balkonie dużo przyjemniej siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wystarczy trochę pieniędzy i trochę więcej chęci aby zmienić wnętrze :)

      Usuń
  5. чудесное преображение балкона! спасибо от art-piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kwietnik. Robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze pomysł na drugi ale miejsca brak :(

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! :)