6 marca 2015

8 pomysłów na t-shirt

Jeśli masz w szafie stary nudny t-shirt to daj mu nowe życie!
W tym poście chce Wam pokazać moje zeszłoroczne projekty własnoręcznie malowanych t-shirtów :)

Nie będę pisała po kolei jak malować, bo w internecie jest mnóstwo tutoriali na ten temat. Jedynie czego potrzebujesz to:


  • Pomysłu :)

  • T-shirtu - napewno jakiś znajdziesz w swojej szafie
  • Farb i pędzli - mi z reguły zawsze coś innego było potrzebne do nowego projektu dlatego tez udało mi się zgromadzić małą kolekcje farb i pędzli, która mi w zupełności wystarcza :)
 
Jednak pamiętajcie:
  • żeby w środek koszulki włożyć kawałek tektury lub innego materiału, który nie przepuści farby na plecy; 
  • aby materiał mi się nie przesuwał podczas malowania to do kartonu, który mam w środku przyczepiam klipsy;
  • po wyschnięciu prasujcie przez inny materiał około minuty; 
  • pierwszy raz zawsze piorę ręcznie

Początki mojego malowania koszulek nie były łatwe. Farba się mazała, ręce trzęsły, linie wychodziły krzywo. Na szczęście nabrałam wprawy i mogę się pochwalić swoimi projektami :) 
 Zapraszam do ogladania moich prac :) :) :)  











Podobają się? Bardzo jestem ciekawa który najbardziej :) ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)