5 stycznia 2016

7 propozycji jak wykorzystać szkło ze zużytej świecy?

Uwielbiam zapachowe świece! Najczęściej do domu wybieram te w szkle! 
Po Świętach na pewno zostało Wam kilka sztuk! Jeśli jeszcze nie zdążyliście wyrzucić szkła to koniecznie zobacz tego posta :) 
Po wypaleniu świecy zostaje szkło, które możemy wykorzystać na wiele sposobów :) 



W tym poście przedstawiam Wam 7 propozycji!


W pierwszej kolejności należy się pozbyć pozostałości wosku. Ja na początek kruszę świecę. Kiedy zostają naprawdę małe elementy wosku to zalewam to gorącą wodą, która wszystko rozpuszcza.

Kiedy naczynie jest czyste możemy dać mu drugie życie.

Ja w łazience w takich szklankach z odzysku trzymam:

  • pędzle do malowania


  • drobne kosmetyki 


  • patyczki




  • kolejne zagospodarowałam jako łazienkową ozdobę





Można je również wykorzystać do przechowywania :


  • spinek i gumek do włosów



  • drobnej biżuterii



  • flamastrów, długopisów i kredek

A jakie wy macie pomysły ?

2 komentarze:

  1. Fajne pomysły. Z takiego szkła można zrobić lampion. Albo stopić resztki starych świec, różnych kolorów i zalać warstwowo szkło stopionym woskiem, dodać knot i stworzyć nową świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tyle żuzytego wosku wyrzuciłam :( Następnym razem spróbuję zrobić te kolorowe świece! Dziękuję za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)