16 września 2015

Girlanda z imieniem

Girlanda z imieniem to idealna ozdoba do pokoju maluszka. Stanowi wesoły akcent kolorystyczny we wnętrzu. Może zostać przywiązana do łóżeczka, półki lub zawieszona na ścianie, oknie :)  

Ja zrobiłam z imieniem dla chłopca - w odcieniach niebieskiego :) 


Girlandę wykonałam tak jak świąteczne ozdoby z filcu. 

Potrzebujemy: kolorowy filc, nożyczki, igłę z nitką, watę i wstążki.

Z papieru wycięłam szablony. Odrysowałam na filcu i wycięłam. 

Litery ze środka napisu zszyłam. Środek wypchałam watą.

Do pierwszej i ostatniej litery z imienia dołączyłam wstążkę.


Litery połączyłam nitką. 


Z niebieskich wstążek zrobiłam kokardki i do nich doszyłam białą tasiemkę, która będzie służy jako zawieszka.

Gotowe :) 
Prezentuje się cudnie! 



Jeśli też chcesz taką nietuzinkową girlandę do pokoju twojej pociechy to zapraszam do kontaktu! 
Wspólnie wybierzemy kolor i wzór liter - gwarantuję, że będzie pięknie :) 



mail: kindziorg@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)