24 października 2017

Zrób to sam! - kolorowe breloki

W sklepach możemy znaleźć mnóstwo fajnych breloków do kluczy lub do torebek. Ostatnio chciałam spróbować swoich sił i postanowiłam zrobić własne.



Aby wykonać takie albo inne breloki potrzebujecie......... właściwie.... najpierw sprawdźcie co macie, a później co można z tego zrobić.


Ja znalazłam:



  • koraliki,
  • sznurki,
  • mulinę,
  • zawieszkę papugę,
  • potrzebujecie też kółeczka do którego przyczepicie ozdoby i klucze:) Ja miałam kilka w komodzie chyba z jakiś starych breloków które się zniszczyły.

Zrobiłam dwa!  

Niebieski pompon ze srebrnymi dodatkami.

Różowo-fioletowy ze złotymi dodatkami :) 







Tak breloki prezentują się na półce w przedpokoju : )

Na pewno macie w domu elementy z których zrobicie swoje własne breloki - wysyłajcie zdjęcia - chętnie zobaczę :)

Taki własnoręcznie wykonany brelok możne też być świetnym, nie zobowiązującym prezentem na zbliżające się Święta:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)