12 października 2017

Pomysł na przechowywanie - odmień słoiki w 15 minut!

Kolejny pomysł z wykorzystaniem słoików :) Tym razem jako ozdobne pojemniki do kuchni.



Aby wykonać taka ozdobę potrzebujesz:



  • słoików,
  • farby i pędzla,
  • coś do odtłuszczenia powierzchni do malowania - ja użyłam zmywacza do paznokci,
  • uchwytów do mebli - najlepiej ozdobnych,
  • czegoś do zrobienia dziurki w pokrywce - ja użyłam śruby i śrubokręta :) 


W pierwszej kolejności wymyłam i odtłuściłam pokrywki. Pomalowałam czarną farbą. Po wyschnięciu zrobiłam dziurkę na uchwyt meblowy i gotowe :) Dodałam jeszcze napisy na słoiku!





Inne pomysły z wykorzystaniem słoików znajdziesz TUTAJ



Jak się podobają ?


4 komentarze:

  1. Extra. Uwielbiam takie przeróbki i recykling. Od razu fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jeszcze można kupić zwykle drewniane, okrągłe gałki i pomalować w taki sam kolor jak pokrywka - czeka do realizacji :)

      Usuń
  2. Pomysł już znamy : ), super wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)