29 kwietnia 2015

Serca i róże na weselnym stole

Pomysł na ozdoby na weselny stół wpadł przy okazji robienia girlandy z róż
Miało być oryginalnie i było :) 

Nie powiem, że to było proste zadanie. Fajnie jest jak robisz tylko dla siebie kilka sztuk, a tu powstało 60 serduszek z filcu i 30 różowych różyczek. Liczby nie są przerażająco wysokie jednak zajęło mi to trochę czasu.

Zaczęłam od róż. Były wykonane metodą cukierkową o której pisałam wcześniej.


Później zabrałam się za serca. W pierwszej kolejności wycięłam 120 szt serduszek z filcu. Zszyłam, wypchałam watą i dodałam patyk. Proste!



Do wykonania tych ozdób potrzebowałam małych słoików. Słoiki owinęłam flizeliną i związałam wstążką. Do środka włożyłam gąbkę do sztucznych kwiatów i na wierzchu posypałam bardzo drobnymi kamyczkami. Do ozdoby dodałam mała kokardkę. 

Materiałów wystarczyło mi na 30 szt :) 10 z różami, 10 z szarymi sercami i 10 z różowymi sercami :) 

Na żywo prezentowały się piękniej niż na zdjęciach :) 




:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)