9 kwietnia 2015

Bukiet z 3 zdjęć

Bardzo lubię zdjęcia! Standardowe ramki trochę mi się znudziły i szukałam czegoś innego co ładnie ozdobi komodę. I tak zamiast kwiatów zrobiłam mały "bukiet" ze zdjęć :)


Jeżeli masz więcej miejsca w domu to możesz zrobić większy "bukiet" w większym flakonie. Ja zdecydowałam się na 3 "łodygi".


Co potrzebujemy:
  • drut
  • kombinerki
  • kawałek kartonu
  • flakon na kwiaty
  • ulubione zdjęcia


Jak to zrobiłam:

Drut należy wygiąć w taki sposób, aby na końcu powstały dwa okręgi do których później wsuniemy zdjęcie. Ja użyłam długopisu aby okręgi były w takim samym kształcie.



3 druty związałam i owinęłam kawałkiem kartonu, aby dobrze trzymał się w moim flakonie.


Wybrałam 3 ulubione zdjęcia i dodałam kolorową kokardkę.

Gotowe :) 



Taki bukiet może też posłużyć jako notatnik. Można go postawić np w przedpokoju aby przypomniał o różnych sprawach :) 



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)