22 kwietnia 2015

Girlanda z róż

W marcu na fb pisałam o projekcie z różami. Projekt skończyłam! Teraz mam czas, aby o tym trochę opowiedzieć. Mianowicie: początkiem roku zostałam poproszona o wykonanie ozdób na ślub, a konkretnie o przystrojenie domu :) 




Zaczęłam od małego, szybkiego projektu ;)


Nie chciałam, aby dekoracja była wykonana jak zawsze z samych balonów. Do głowy wpadł mi pomysł na stworzenie girlandy z czerwonych róż. Kwiaty zostały wykonane z krepiny metodą cukierkową. Róże przymocowałam do sznurka taśmą florystyczną. Liście wycięłam z krepiny i przypięłam je zszywkami. Na przystrojenie balustrady potrzebowałam girlandy o długości 15 m i drugiej krótszej o długości 7 m.

Jednak wiedziałam, że sama girlanda nie wystarczy dlatego dodatkowo wykonałam kilka bukietów z kwiatów, serca z filcu, mnóstwo kokardek i dodałam parę balonów :)

Przygotowania trwały ponad miesiąc i wyszło pięknie :) 

























Na koniec porównanie :) 

W trakcie pracy przy girlandzie z róż powstał pomysł na weselne ozdoby na stół, ale to już w kolejnym poście :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)