31 stycznia 2015

Naszyjnik ze skóry

W swojej komodzie mam mnóstwo kawałków skóry naturalnej, z której może powstać mnóstwo pięknych rzeczy.

Tym razem miała być bransoletka, ale skończyło się na naszyjniku. Nie martwcie się bransoletka też będzie, ale w swoim czasie :)


Naszyjnik jest bardzo oryginalny i pięknie się prezentuje.




Nie był łatwy w wykonaniu, bo skóra jest materiałem który nie łatwo współpracuje igłą :( Podczas pracy miałam po kłute chyba wszytskie palce ;)

Co potrzebujemy:
  • kawalki skóry
  • igła z nitką
  • nożyczki
  • koraliki

Jak to zrobiłam:

W pierwszej kolejności wycięłam kawałki skory w 3 rozmiarach, które posłużyły jako płatki kwiatka.

Następnie zszyłam kawałki aby powstal kwiat i dodałam do niego złoty koralik.

Przygotowałam sobie podstawę naszyjnika również ze skóry i małych złotych obręczy.

Kwiatki przyszylam do podstawy.

Gotowe :) 




Jest piękny !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)