14 października 2016

Klimatyczne chaty w Muzeum w Ciechanowcu

W Muzeum w Ciechanowcu byłam już dwa razy i za każdym razem jestem pod wrażeniem pięknych chat z XIX w. Co prawda na blogu nie dodaje postów z wycieczek (tych małych czy dużych), ale chaty i ich wnętrza mnie zachwyciły :) Można co nieco przemycić do naszych współczesnych wnętrz lub spróbować stworzyć podobne dekoracje  :) 


Zapraszam do oglądania zdjęć i zachęcam do odwiedzin Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu.








Wnętrza są jak z domku babci który jeszcze mam w pamięci :) 

Najbardziej podobają mi się kolorowe ręcznie malowane ściany i ręcznie wykonane ozdoby.







Mam dla Was ciekawostkę! W chacie z dachem ze strzechy był kręcony teledysk Donatana i Cleo - My Słowianie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)