26 sierpnia 2015

Czarny naszyjnik - plecionka z ćwiekami!

Kolejny naszyjnik ze starej, nieużywanej koszulki. 
Tym razem modna plecionka :)
 

Co potrzebujemy:

  • koszulka 
  • nożyczki
  • nitka w kolorze koszulki
  • zapięcie
  • kilka ćwieków







Jak to zrobiłam:

Odcięłam plecy z koszulki. Został sam przód.


Zwinęłam materiał i pocięłam na równe paski. Liczba pasków musi być parzysta, aby połączyć je w pary. 


Paski należy naciągnąć, żeby materiał się zwinął.


Zaczęłam łączyć paski w pary. Wiązałam je nitka. Można też zszywać, ale zajmie to więcej czasu.


Obcięłam nadmiar nitki.



Obcięłam nadmiar materiału.



Dodałam zapięcie.



Dodałam kilka ćwieków do ozdoby. 



Gotowe :) 

Naszyjnik bardzo mi się podoba, aczkolwiek jeszcze nie wiem z czym mogę  go nosić :( 
Może macie jakieś propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)