5 czerwca 2015

Druga wersja skórzanego naszyjnika

Mój naszyjnik ze skóry bardzo mi się podoba, a że mam całą torbę kawałków skóry postanowiłam zrobić drugi :)


Też jest piękny :) :) :)

Tym razem dodałam więcej koralików i zrobiłam całkiem inne zapięcie. 
Materiały potrzebne do wykonania są takie same jak przy pierwszym skórzanym naszyjniku :)

Jak to zrobiłam:

Ze skóry wycięłam w 3 rozmiarach "liście": 5 duże, 12 średnich i 8 małych. Jeżeli chcesz aby twój naszyjnik był węższy to użyj mniej "liści".

"Liście" nawlekłam na nitkę na przemian z koralikami. Wybrałam 3 rozmiary koralików w takim samym fioletowym kolorze. Być może inny kolor by lepiej pasował, ale nie miałam, aż tyle koralików w takim samym kolorze.


Główną część naszyjnika zakończyłam srebrnym kółeczkiem do którego dodałam sznurek. Fioletowy sznurek z koralikami na końcach posłużył jako zapięcie. Dzięki takiemu zapięciu możemy regulować długość naszyjnika.

I gotowe :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)